HTML

naplo

blogtanulás keservesen

Friss topikok

  • Juhász Anna: Écikém!Gratulálok, szuper vagy! Mostanában fogok érdeklődni, hogy melyik könyvtárban van esetleg i... (2010.10.20. 14:33) blogol a család

Linkblog

Archívum

blogol a család

2010.10.05. 11:14 ecike

Sajnos a család szanaszét,ezért igen keservesen megy ez a blogolás, de azért megpróbálom ezt a "műfajt" is elsajátítani.

Mivel nemcsak én,de a családtagjaim is öregszenek, az élet  ide-oda sodorja őket.Az  unokáim is felnőttek már.Két fiúról van szó, az idősebb mindjárt 28, a fiatalabb 25 éves lesz.

Korábban sokat találkoztunk. Mindenki a fővárosban lakik. A fiúk nagyon szerettek Egerben lenni. Sajnos én is szeretem ezt a várost,ezért is nem mentem a közelükbe,amikor a férjem meghalt. Pedig mindkét család gyönyörű helyen lakik Budán: az unokáim az idősebb lányom gyerekei.A fiatalabb lányomnak nincs gyermeke. De a fővárosi távolságok miatt nemigen jutottam volna sokkal közelebb hozzájuk az azonban bizonyos,hogy nem lett volna kedvezőbb,mint így.

Amikor elterjedtek a technika ma már nélkülözhetetlen eszközei is,természetesen nem maradtam ki .A család gondoskodott róla, hogy nekem is legyen mobil telefonom, DVD-m, HI-FI tornyom, digitális fényképezőgépem és számítógépem is.

Sokat mérgelődtem eleinte és berzenkedtem minden alkalommal,amikor megjelentek valami új csodával. Aztán kaptam a letolásokat, ha az első információ nekem kevés volt arra,hogy működtetni,használni tudjam a ma már szinte nélkülözhetetlen telefont és a többit.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogprobalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr932346229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tenisz 2010.10.07. 14:01:51

Anyuci! Nagyon ügyes vagy!!!!!

Juhász Anna 2010.10.20. 14:33:18

Écikém!Gratulálok, szuper vagy! Mostanában fogok érdeklődni, hogy melyik könyvtárban van esetleg itt is lehetőség ilyen tanfolyamra, a gyerekek nem alkalmasak erre. És még a fénykép is jól sikerült. Puszi: Anna
süti beállítások módosítása