HTML

naplo

blogtanulás keservesen

Friss topikok

  • Juhász Anna: Écikém!Gratulálok, szuper vagy! Mostanában fogok érdeklődni, hogy melyik könyvtárban van esetleg i... (2010.10.20. 14:33) blogol a család

Linkblog

Archívum

blogol a család folytatása

2010.10.06. 16:01 ecike

 

Annyira belefeledkeztem az első írásba, hogy elszaladt az idő (pedig azt hittem,hogy csak pár mondatot fogok írni).

Azt hiszem,megkedvelem ezt a lehetőséget és folytatni fogom. Meglepetés lesz ez a családnak,mert sejtelmük sincs róla,hogy az öreg anyjuk, illetve nagyanyjuk mire szánta magát ,némileg önállósítva magát, nem várva a fiatalok nógatására.

Most már ott tartok, hogy nem idegenkedem az ujdonságoktól, hanem próbálom magamtól megfejteni a működési módokat. A minap lerobbant a hordozható telefonom.Elég jól kitartott,nem volt egy szuper készülék.Miután bebizonyosodott,hogy a javitása nem a legjobb megoldás,hát vettem egy ugyancsak szerény készüléket és segítség nélkül üzembe helyeztem, beprogramoztam a lényeges telefonszámokat és büszkén jelentkeztem be a "fontos" helyeken.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogprobalkozas.blog.hu/api/trackback/id/tr402350967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása